fbpx

Offline Marketing

Offline marketing to coś więcej niż "wszystko to co się dzieje poza internetem". To przede wszystkim działania, które możemy dotknąć, poczuć, zobaczyć. To marketing, który działa na zmysły odbiorców praktycznie w każdym aspekcie życia.

outdoor ooh digistat billboard wielki format

Outdoor / ooh

Wyraź swoją kampanię reklamową w dużym formacie. Outdoor z Digistat. to możliwość ekspozycji Twojej kreacji u różnych operatorów jednocześnie. Uwaga! nie realizujemy bezmyślnych zakupów ekspozycji. Nasze działania oparte są na skutecznej strategii - za każdym razem.

Radio

Skuteczna radiowa kampania reklamowa. Teraz możesz ją zrealizować u kilku nadawców jednocześnie bez konieczności zawierania umów z każdym z nich osobno. To możliwość dotarcia do jeszcze większej ilości odbiorców Twojego przekazu reklamowego. Sprawdź co możesz z nami zrobić.
Digistat online i offline marketing

Prasa / wkrótce

Fullpage, HalfPage, Artykuł sponsorowany. To wszystko? Nie! Digistat podchodzi do każdej publikacji w sposób przemyślany i strategiczny. To ważny element każdego działania marketingowego. Dobieramy wydawców i czas emisji tak aby Twoja reklama przynosiła zyski.

dlaczego z digistat.?

Zespół Digistat. to multidyscyplinarni eksperci marketingu online & offline. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu prowadzimy tzw. wielokanałowe kampanie reklamowe. 
Jeden dostawca – wiele kanałów. To niezwykle istotny aspekt zwłaszcza przy rozbudowanych planach marketingowych. Współpraca z nami to oszczędność czasu i budżetu marketingowego.

Tu nie dzieje się nic przez przypadek. Dobór mediów, odpowiednich lokalizacji nośników, struktury budowania przekazu – to wszystko jest poddawane wnikliwej analizie na podstawie, której opracowujemy indywidualną strategię kampanii offline marketingowej. Strategia jest nieodłącznym elementem naszych działań. Bez niej nie ruszamy się ani na jeden krok. Jeżeli chcesz „tylko kupić reklamę na tablicy” to nie u nas.

Realizujemy nawet najbardziej skomplikowane strategie marketingowe wykorzystując zarówno kanały online jak i offline. W przypadku działań offline marketingowych współpracujemy zarówno z dostawcami lokalnymi, jak i o zasięgu ogólnopolskim:

OOH / Outdoor: dostawcy ogólnopolscy i regionalni oraz nośniki własne i dzierżawione. 

Radio: media regionalne i ogólnopolskie

Prasa: dzienniki regionalne i ogólnopolskie, tygodniki, miesięczniki, kwartalniki itd. 

Współpracujemy z największymi wydawcami i operatorami nośników outdoorowych. Dzięki szerokiej gamie naszych dostawców zasięg działań Digistat. jest ogólnopolski. Warte podkreślenia jest to, że rozwijamy nasz dział offline również za granicą. Niebawem dostępne będą również nasze nośniki w Niemczech, Francji, Czechach, Słowacji, Austrii. 

Napisz.

Digistat. © 2020 | Hamburg, Berlin, Frankfurt, Wroclaw, Warsaw, London, Dublin, Rome, Los Angeles

Używamy plików cookies. Więcej informacji tutaj: Polityka Prywatności / Cookies