fbpx

OOH

out of home _ dooh _ outdoor

Wybierz formę reklamy, która przy współpracy z Digistat. nabiera zupełnie nowego znaczenia. Niezwykle skuteczna i przemyślana ekspozycja zewnętrznych działań marketingowych to klucz do jej powodzenia. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Digistat. w budowaniu wielokanałowych strategii marketingowych (online -> offline) możesz mieć pewność, że zakup powierzchni wielkoformatowych nie będzie przypadkowy. 

Nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji od momentu zaiskrzenia chęci zakupu reklamy wielkopowierzchniowej do wyraźnego komunikatu „dajcie mi już spokój”. Możesz na nas liczyć na każdym etapie współpracy. 

Jaka jest korzyść współpracy z nami? To prowadzenie kompleksowych działań marketingowych opartych na przemyślanej strategii. Dzięki takiemu podejściu realizacja budżetu marketingowego jest równoznaczna z osiągnięciem doskonałych wyników.

Bardzo duży format

Ekspozycja największego formatu. Rozmiar: nieograniczony.

Duży Format

Billboard większy od Twojego mieszkania? Doskonała widoczność.

Średni format

Format, którego nie można pominąć. Miejska forma ekspozycji.

mały format

Mały, ale skuteczny. Formaty, o które można się oprzeć.

DOOH

Pokażesz więcej niż myślisz. Wejdź w interakcje z odbiorcami.

Indywidualny

Format dla tych, którzy nie boją się zaskakiwać.

Zamów reklamę. Skontaktuj się z nami.

Digistat. © 2020 | Hamburg, Berlin, Frankfurt, Wroclaw, Warsaw, London, Dublin, Rome, Los Angeles

Bardzo duży format.

Formaty ekspozycji dedykowane dużym kampaniom reklamowym.

Duże, większe, największe. Format reklamy, który widać z kilometrów. To ekspozycja o charakterze premium. Dedykowana dla realizacji dużych kampanii reklamowych. Dzięki bardzo dużemu formatowi Twoje działania marketingowe z pewnością zostaną zauważone. 

To tylko niektóre z dostępnych formatów:

Billboardy:

  • Powierzchnia 48m2
  • Powierzchnia 36m2
  • Powierzchnie powyżej 48m2
Billboard w bardzo dużym formacie to doskonała forma ekspozycji kampanii reklamowej. Nasze instalacje w większości swoich lokalizacji są podświetlane i znakomicie wyeksponowane. 

Ściany:

  • Powierzchnia  36 – 500m2
  • Murale
  • Instalacje specjalne
Ogranicza nas tylko powierzchnia ściany…a nie! Nasze instalacje mogą wychodzić również po za jej obrys. Wykorzystujemy różne powierzchnie reklamowe – to nie tylko ściany budynków, ale również wewnętrzne powierzchnie zlokalizowane w metrze, dworcach kolejowych, w budynkach biurowych, galeriach handlowych.  

Inne miejsca:

  • Mosty
  • Wiadukty
  • Instalacje multimedialne
Reklama wielkoformatowa to nie tylko billboard, plakat i reklama na ścianach. To również niestandardowe formaty, które wykorzystywane są zazwyczaj podczas realizacji akcji specjalnych. Np. niestandardowe oświetlenie gmachu w połączeniu z instalacją reklamową, zabudowanie elementów infrastruktury drogowej itp.  

Duży format

Znane chyba wszystkim duże tablice reklamowe

Doskonała widoczność ekspozycji Twojej reklamy zapewniona przez duże i zazwyczaj oświetlone tablice reklamowe. Instalacje zlokalizowane są w miastach i wzdłuż często uczęszczanych dróg. 

To tylko niektóre z dostępnych formatów:

Billboardy:

  • Powierzchnia 18m2
  • Powierzchnia 12m2
  • Powierzchnie do 36m2
Klasyczna forma reklamy wielkoformatowej. Billboardy stosowane w tych formatach są zazwyczaj podświetlane na różne sposoby. W ofercie posiadamy tablice oświetlone światłem zewnętrznym jak i wewnętrznym (tzw. backlight). 

Średni format

Ekspozycja reklamy w mieście.

Najbardziej popularny miejski format reklamowy – to właśnie jest średni format. Charakteryzuje się bardzo bliskim i częstym kontaktem z odbiorcami. 

To tylko niektóre z dostępnych formatów:

Billboardy:

  • Powierzchnie do 12m2
Zlokalizowane zazwyczaj przy ruchliwych arteriach miast. Jest to świetna forma ekspozycji, która zapewnia dobrą widoczność i wysoki współczynnik interakcji z odbiorcami reklamy. Ten format reklamowy często wykorzystywany jest do prowadzenia tzw. historii w kampanii reklamowej. Klienci kupują ekspozycje na całej długości drogi na kilku nośnikach.

Scroll:

  • Różne powierzchnie
Ekspozycja reklamy w rotacji z innymi Klientami. Ciekawa forma realizacji kampanii reklamowej. Scrolle często zlokalizowane są w doskonałych miejscach.

Mały format

Reklama, która jest bardzo blisko ciebie.

Mały, ale skuteczny format reklamowy. Jeżeli zależy Ci na bardzo bliskim oddziaływaniu marketingowym na odbiorców to warto zainteresować się właśnie tym formatem. 

To tylko niektóre z dostępnych formatów:

Słupy reklamowe:

Wskaż miasto, w którym nie ma słupów reklamowych lub podobnych form ekspozycji, a dostaniesz od nas butelkę dobrego wina. Jest to znana od wieków forma komunikacji z przechodniami. Wykorzystując powierzchnię słupów reklamowych możesz eksponować zarówno plakaty jak duży format (np. słup owinięty reklamą).

Citylighty:

Podświetlane formy ekspozycji reklamy, zlokalizowane w centralnych częściach miast. To znakomite uzupełnienie klasycznych form reklamy. Ekspozycja znana np. z wiat przystankowych. 

DOOH

Digital out of home. Ekspozycja, która wykracza po za przyjęte schematy.

DOOH to forma ekspozycji, która zdecydowanie zwraca na siebie uwagę (oczywiście pod warunkiem, że kreacja reklamowa jest ^^dobra). Niezwykle ważnym elementem powodzenia kampanii reklamowej z wykorzystaniem nośników DOOH jest przemyślana i skuteczna strategia. Wskaże ona drogę do zbudowania interesującej kreacji reklamowej. W DOOH szczególnie atrakcyjną formą reklamy są animacje oraz formy interaktywnej reklamy.

Używamy plików cookies. Więcej informacji tutaj: Polityka Prywatności / Cookies