Digistat to zespół multidyscyplinarnych ekspertów marketingu online i offline. W obszarach swojej działalności skupiamy: kampanie marketingowe 360, kampanie brandingowe, budowę i realizację strategii marketingowych opartych na działaniach wielokanałowych, web design, kreację i design, szkolenia z zakresu marketingu dla małych, średnich i dużych firm, doradztwo marketingowe. Realizujemy kampanie reklamowe zarówno w kraju jak i za granicą. Nasi Klienci pochodzą z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Norwegii, Chin, Tajwanu i wielu innych.
Nasi Klienci to przedstawiciele różnych branż. Należą do nich: sklepy internetowe, producenci napojów, przekąsek, suplementów, leków, sprzętu RTV i AGD. To również firmy z branży IT, nieruchomości, medycyny estetycznej, edukacji, motoryzacji.
Koordynujemy działania marketingowe zastępując rozbudowane działy marketingowe w wielu firmach – zwłaszcza w branżach powiązanych z motoryzacją, nieruchomościami, IT, FMCG i medycyną estetyczną. W swojej codziennej działalności wspieramy naszych Klientów w obszarach doradztwa marketingowego, analizy skuteczności działań marketingowych, a wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie dostarczamy również naszym Klientom wsparcie z zakresu PR marketingu i budowaniu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu).