fbpx

Szkolenie - Marketing Internetowy - dla małych i średnich firm.

Szkolenie Marketing Internetowy dla małych i średnich firm, social media (reklama i content), analityka reklamowa, strategia marketingowa, strategia komunikacji, ideathinkng .

Dlaczego warto uczestniczyć w tym szkoleniu?

Poznasz jak skutecznie tworzyć marketing marki.

Szkolenie - Marketing Internetowy - dla małych i średnich firm odkrywa nie tylko zagadnienia związane z formami reklam w Internecie. Na tym szkoleniu dowiesz się jak tworzyć skuteczną strategię komunikacji, jak prowadzić swój dział marketingu i jak współpracować z agencjami reklamowymi.

Odkryjesz formy reklam w Internecie.

W jaki sposób wyświetlają się reklamy w Internecie? Jak możemy kierować reklamy w Internecie? Jakie są formaty reklam w Internecie? Jak monitorować działania marketingu internetowego? O tym wszystkim dowiesz się podczas jednego z bloków naszego szkolenia Marketing Internetowy dla średnich i małych firm.

Poznasz narzędzia dzięki którym zwiększysz sprzedaż.

Poznasz narzędzia reklamy Internetowej, które z całą pewnością będą miały wpływ na sprzedaż w Twojej firmie. W formie warsztatów pokazujemy jak budować skuteczne kampanie reklamowe w Internecie zarówno dla sektora usług B2B/B2C, oraz dla skepów internetowych (ecommerce).

Idea thinking. Wspólnie zorganizujemy burzę mózgów.

Każdy z uczestników szkolenia będzie miał szansę zweryfikować swoje działania marketingowe, a nasi trenerzy są do dyspozycji 1 na 1.

Dla kogo jest szkolenie Marketing Internetowy dla małych i średnich firm?

Zajmujesz się marketingiem internetowym na co dzień? Chcesz rozwinąć marketing w swojej firmie? A może chcesz rozpocząć pracę w marketingu? Szkolenie Marketing Internetowy dla małych i średnich firm jest właśnie dla Ciebie!

Szkolenie / warsztaty: “Marketing internetowy – dla małych i średnich firm” to idealne rozwiązanie dla:

  • marketerów,
  • właścicieli firm,
  • startupów,
  • freelancerów

Jeżeli zatem chcesz dowiedzieć się w jaki sposób zarządzać marketingiem w swoim biznesie lub pracujesz w dziale marketingu i pragniesz poszerzyć swoją wiedzę. Chcesz poznać procesy tworzenia strategii marketingowych, monitorowania działań reklamowych, albo chcesz jeszcze lepiej dobierać agencje reklamowe do współpracy i nie przepalać budżetów marketingowych na nieefektywne działania. To miejsce jest idealne dla Ciebie. 

Materiały szkoleniowe:

  • online:
    – prezentacja szkolenia / warsztatów
    – autorski e-book do tematu szkolenia / warsztatu
  • stacjonarnie:
    – prezentacja szkolenia / warsztatów w wersji elektronicznej i drukowanej
    – autorski e-book do tematu szkolenia / warsztatu
    – materiały wspomagające
    – materiały informacyjne naszych partnerów

Szkolenie Marketing Internetowy - dla małych i średnich firm: Plan

  • Poznajmy się. Szkolenia przyjmują formę warsztatów. Musimy poznać Twój stopień zaawansowania i problemy z jakimi się mierzysz na co dzień w marketingu.
  • Definiujemy na nowo pojęcie “marketing”
  • Omawiamy rodzaje struktur marketingowych
  • Definiujemy pojęcie “marka”
  • Tożsamość marki – jak budować skuteczny brand marketing
  • Kto jest kim w marketingu. Definiujemy konkretne specjalizacje marketingu.
  • Rodzaje reklam internetowych
  • Systemy reklamowe: omówienie i przedstawienie możliwości systemów reklamowych – Google Ads, Facebook, LinkedIn, TikTok
  • Systemy reklamowe dla sklepów internetowych
  • Analityka reklam w internecie
  • Planowanie efektywnej kampanii reklamowej w internecie
  • Zakładamy konto w Google Ads
  • Rodzaje reklam i możliwości reklamowych w systemie Google Ads
  • Kampania w sieci wyszukiwania
  • Kampania reklam graficznych
  • Optymalizacja reklam
  • Podstawy analityki w Google Analytics
  • Omówienie i ocena kampanii reklamowych (* podczas szkoleń / warsztatów “u Klienta”, mamy możliwość poddania ocenie i optymalizacji reklam na kontach Google Ads Klienta)
  • Chwila oddechu i przetrawienia tak potężnej dawki wiedzy
  • Po przerwie dobrze “na chłodno” podsumować I część szkolenia / warsztatów. 
  • Omówienie i przedstawienie portali społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok 
  • Przedstawienie pozostałych portali społecznościowych: VK, Twitter etc. 
  • Reklama Facebook / Instagram
  • Uruchomienie kampanii reklamowych w Social Mediach 
  • Jak pisać, aby zdobywać i angażować fanów w firmowe treści
  • Narzędzia, które pomagają w prowadzeniu kanałów Social Media (Canva, Hootsuite, Figma, zasoby graficzne)
  • Budowa i ocena grup celowych
  • Planowanie budżetu marketingowego
  • Opracowanie strategii komunikacji (w tym wizualnej)
  • Media plan kampanii reklamowej
  • Analiza skuteczności kampanii reklamowej
  • Przez godzinę po szkoleniu/warsztatach, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Odpowiadamy na pytania, umawiamy się na konsultacje indywidualne. 

Do 3 dni roboczych po zakończonym szkoleniu / kursie każdy uczestnik otrzymuje elektroniczną wersję Certyfikatu  – oryginał, papierowy wysyłamy zawsze w ostatnim tygodniu miesiąca. 

Sprawdź inne szkolenia z marketingu w Digistat.

Digistat. Szkolenia z marketingu

Odkryj marketing w Internecie.

Marketing internetowy - dla małych i średnich firm.

Digistat. online & offline marketing. Kompetenecje.

Brand marketing.

Już wkrótce

Digistat. online & offline marketing. Kompetenecje.

Strategia marketingowa.

Już wkrótce

Bądźmy w kontakcie

Polska

#Wrocław
ul. Śrutowa 6 | 8
(Centerville)
50-256 Wrocław

#Warszawa
ul. .... (już wkrótce)

Digistat - więcej niż marketing 360

Digistat to zespół multidyscyplinarnych ekspertów marketingu online i offline. W obszarach swojej działalności skupiamy: kampanie marketingowe 360, kampanie brandingowe, budowę i realizację strategii marketingowych opartych na działaniach wielokanałowych, web design, kreację i design, szkolenia z zakresu marketingu dla małych, średnich i dużych firm, doradztwo marketingowe. Realizujemy kampanie reklamowe zarówno w kraju jak i za granicą. Nasi Klienci pochodzą z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Norwegii, Chin, Tajwanu i wielu innych. 

Nasi Klienci to przedstawiciele różnych branż. Należą do nich: sklepy internetowe, producenci napojów, przekąsek, suplementów, leków, sprzętu RTV i AGD. To również firmy z branży IT, nieruchomości, medycyny estetycznej, edukacji, motoryzacji. 

Koordynujemy działania marketingowe zastępując rozbudowane działy marketingowe w wielu firmach – zwłaszcza w branżach powiązanych z motoryzacją, nieruchomościami, IT, FMCG i medycyną estetyczną. W swojej codziennej działalności wspieramy naszych Klientów w obszarach doradztwa marketingowego, analizy skuteczności działań marketingowych, a wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie dostarczamy również naszym Klientom wsparcie z zakresu PR marketingu i budowaniu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu).

Copyright © 2021 Digistat, All rights reserved. Wroclaw, Warszawa, Berlin, Frankfurt, Hamburg.

Informacje o ciasteczkach

Polityka Prywatności

Używamy plików cookies. Więcej informacji tutaj: Polityka Prywatności i Cookies